Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-04-16

Jesper vann


Igår söndag gjorde Magnus, Sebastian och jag följe med Jesper som idag hade med sig Göran och Martin i sin båt. Självklart så blev det förstås tävling mellan båtarna.
Men det blev en tung dag på sjön för båda båtarna det verkade som att ingen fisk som ville hugga. I Jespers båt lyckades de få en godkänd fisk plus ett par returer vilket gjorde att de vann den interna tävlingen. Tänk att en lax på 61 cm kan glädja en motståndarbåt så mycket... Så det bara lyfta på hatten och gratulera Jesper och svälja stoltheten och inse att man än en gång fick namnet man inte vill ha, fast vi fick ju faktiskt en returöring på övertid.



Martin med Vinnarfisken




Janne Atterlöf fiskade i samma område som oss och fick en 6 kg lax Titta noga på bilden, det är Janne Atterlöfs recept från igår GULP-ÅL fiskad med VUOKSIRAKSI



MMS Från Team Hammarlund
Pappa Björn med en lax på 8.8kg
Bookmark and Share

Inga kommentarer: