Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-04-06

Ett oplanerat fiske.


På bild Peter Holmgren som idag fiskade ihop med Daniel 'Borgs Motor' de fiskade i Dalbo sjön vet inte slutresultatet men jag hörde att de fiskade bra. Anders och Timo fiskade fullt vid Brommö NV. Själv så skulle jag inte fiska, utan fixa med båten så under förmiddagen så åkte jag ner till Torsö för att hämta nya spöhållare hos Mattias. Men man är alltid nyfiken så jag kunde inte låta bli att åka ner till rampen. Och vid bryggan träffade jag Cameron som hade tänkt fiska ensam idag. Jag fick en kort fråga. . . ska du med ? Snabbt svar. . . YES ! Vi stack ut till de positionerna som Anders och Timo fiskade på under fm. Och det var två som blev mycket förvånade när jag ringde och sa att jag va ute på sjön . . - Är inte du hemma? Vi fiskade med plast, och på några timmar hade vi 3 st laxar i baljan samt några returer. TACK än en gång Cameron för en trevlig dag på sjön. . KÄLLAN
Bookmark and Share

Inga kommentarer: