Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-02-22

Öring



Nu har det varit kallt och blåsigt på tok för länge...
Just nu sitter man och längtar efter varma vårdagar, spegelblanka V/V sjöar och feta silvriga fiskar med med fettfena(klippta om det är Vänern förstås). Sen så man blir riktigt fiskepeppad när man får ett MMS med en sådan här vacker fisk. Lasse "Backup" fiskade utanför Baggerud i förra veckan han hade lyckan att fånga den här underbart tecknade öringen den vägde 6,2kg och var 85 cm.

Sen har jag blivit ombedd att skicka en hälsning från Janne "Team Fettfena" Atterlöf till alla som hörde av sig till angående löja.
TACK !! Nu är frysen full

/Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: