Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-02-12

Fruset



Anders och Timo var nere vid Hästholmen i lördags för satsa på feta laxar men kylan satte stopp för det... Gas vajern hade frusit och efter några timmar slit med att få den att tina så fick de ge upp och Timo(se bild)fick inta fikat vid rampen istället.

Själv så ägnade jag helgen åt materialvård, byta av motorolja, tändstift mm mm. Förhoppningsvis så blir det fiske nu till helgen. Och nu ser ut vindarna att vända mot syd igen vilket förmodligen gör att temperaturen kommer att hamna på plus sidan framåt helgen. Jag ska under vecka försöka hinna sätta mig ner och klippa ihop lite film material från Röst, så förhoppningsvis någon gång under de närmsta dagarna finns det en ny videosekvenser med fiskdrillning från Röst.


//Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: