Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-02-08

Äran räddad

20070208
Idag så har Janne "Fettfena" Atterlöf (även kallad "Kapten Krok") och Daniel "Borgs Motor" fiskat utanför Hästholmen, och som alltid så blir det tävling mellan dessa team. Känner jag Janne rätt så har han tråkat Daniel hela dagen för han att haft trögt fiske. Men skam den som ger sig, Daniel slet hårt i kylan för att rädda äran, och till slut så gav det med sig för under sista halvtimmen så blev det tre godkända laxar i båten 3-3,5 och 6kg plus och 8 returer. Det sista jag hörde från Janne var en 5,2kg lax och två godkända rödingar.
Det eviga kriget mellan Fettfena och Borgs Motor fortsätter....

Idag verkade fisket trögt utanför Hästholmen.


//Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: