Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-02-15

Än är inte undrens tid över..



Pratade med Janne Atterlöf och han fiskar just nu utanför Hästholmen, med sig i båten har han idag "Gäddmats". Janne ingen löjfanatiker det vet man sedan tidigare. Ingen löja i min båt brukar han säga, men idag så har det hänt!!! Janne "Team Fettfena" Atterlöf fiskar med löja =)
Det har varit trögt fiske hittills, men nu och det verkar som de har hittat fisken och på en liten stund så har det fått 4st returer samt denna 5,5kg´s lax(fångstman Mats)samt någon tappad, de flesta fiskar har tagit på löja
Janne skulle skicka mer mms under dagen om det händer något mer.

//Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: