Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-02-27

Kärlek


Summering från Janne
Vi fick 15 fiskar i båten, av dom var 6 st godkända. En vild lax på 7.2 i topp. Vi såg bara en båt till ute den här otroligt fina dagen. Har all trollare dragit till vättern?

Uppdatering
16:00
Vem är lyckligast Gäddan eller Mats ?
Janne rapporterar från sjön att vinden vände vid 12 tiden och blev nordlig då dog fisket av helt. Endast en retur och den här gäddan på 6,2kg har fångats under eftermiddagen.
Fisken hittades på ett ställen där vattnet var lite varmare 2.9 grader övrigt så ligger tempen mellan 1.8-2.4 grader. När vinden vände så har de sett endel isflak som driver omkring.

VILDLAX 7,2kg

Uppdatering
11:15
SMS från Janne IGEN !!
Det hugger hela tiden..... Och inte en båt i sikte
Just nu, 4st godkända i båten samt 5 returer


20070227
11:00
Nu kom det ett MMS från Janne
"Gäddmats" med en vildlax på 7,2kg tagen på löja, samt att de nu just nu har 3 godkända i båten.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: