Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2006-12-17

Vättern 17 dec


Idag så var fisket trögt för Jonas och mig vi fick 2 st Öringar (51 och 52cm)som fick friheten åter. Det verkade trögt överlag men det fanns endel som lyckades hitta fisken. Team Kanon som lyckades bäst idag med att få en lax som va 102,5 cm och vägde 14,980 kg den fångades utanför Karlsborg. Andra som lyckats idag är de som valde Vänern med Kristinahamn som utångshamn, fisket kring Lakholmen verkar just nu riktigt hett, de flesta som jag prata med idag hade minst en fisk i baljan som vägde över 7 kg, så till mellandagarna blir det att ta hem båten från Granvik och satsa på Vänern.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: