Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2006-12-27

Slutresultat 27 december


Foto Copyright Stefan Källström
20061227
20:20
Idag så kändes som om vi körde slalom mellan fiskarna dessutom i uppförsbacke...

Vi fick med oss en lax på 6,5kg som min kollega på Nerikes Allehanda fick nöjet att drilla. Det var hans första lax någonsin så han va riktigt nöjd, den tog på en 9 cm Strike Pro "EKG"
Men när man hörde va andra båtar hade i baljan så kändes det tungt, bla Rö-vitt hade 7 godkända laxar i båten. Dessutom så togs idag en lax utanför Baggerud som vi hörde rykten om att den vägde runt 12kg, samt att det togs en lax till som låg på +10 kg.
Men skam den som ger sig... Imorgon så bär det av till Baggerud.



Peter och Daniel fiskade riktigt bra idag igen... 5 godkända med sig i land.
Största fisk är den som är på bilden 8,5 kg
Eftersom de fick åka till Olssons Fiske i Mariestad efter avslutat fiske för att köpa mer löja så förmodar jag att de fick allt på löja.

//Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: