Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2006-12-23

JUL LAXEN 2006


Team Pill o Pull skickade precis ett mms i det stod "Nu vare lax igen.... nu var e lax igen... och där emellan kommer Tomic" Lax 5,7 kg.


Team Pill o Pull Fredda Haglund (vacker tomteluva med flätor)önskar God Jul med en vacker öring på ca 5 kg


20061223
14:05
JUL LAXEN 2006
Uppdaterad Rapport


Robert Führ och Morgan Lewin har 7 godkända största 6,7 kg bla så gick de in i ett trippelhugg

Daniel och Peter Team Tomten...1 retur 62 cm samt en på ca 8,5 kg med fett fena. Och en i båten som väger 9 kg
I övrigt så säger ryktena att Team Marre har 4 gk i båten en ska vara runt 8 kg. Och det verkar som om de flesta teamen som är ute får bra med fisk.

//Stefan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: