Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2006-12-28

Dagens resultat 28 Dec 11 st Godkända



20061228
21:00
Foto Copyright Stefan Källström

Idag så fiskade jag tillsammans med Anders Jacobson och Sebastian Henrikson, och dagens fiske varit helt otroligt bra till skillnad från igår då vi körde slalom mellan fiskarna...

Dagens reslutat blev 11 st godkända laxar var av 9 fick åka med hem vi returnerade 2st godkända när vi höll på att rigga ner varav en med fettfena på ca 5-6kg(bilden ovan) samt att under dagen returnerade 6st som va för små plus ett antal tappade fiskar. Det fanns inget mönster i vad fiskarna tog på utan det var både på löja och plast.



Jesper Norell fiskade idag med Göran och de hade oxå ett riktigt kanon fiske
5 st Godkända med en topp på 10,3kg(bilden ovan) och en öring på 8 kg.

I Timos båt blev dagens resutat 5 godkända största 9,2kg

I övrigt så verkade som om alla båtar som låg i det området hade riktigt racerfiske, och det tycktes inte spela någon roll om man fiskar på löja eller plast.

Hörde även talas om minst 3 laxar som passerade +10kg

Skit fiske på er alla som ska ut imorgon.

//Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: