Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2006-12-23

VINNARE JUL LAXEN 2006



Grattis Peter och Daniel "Team Tomten"
Team Tomten Peter och Daniel vann den första upplagan av JUL LAXEN. Deras Lax vägde 8.86 Två blev Team MARRE med en lax på 8.14 kg tyvärr så kan jag inte uppdatera övrigt resultat pga att de som insåg att de inte hade något med toppstriden att hoppade över invägningen. Men samtliga som deltog i tävlingen hade idag kanonfiske. Det team som hade mest fisk var Robert Führ och Morgan Lewin. Tack till Janne som ordnat denna tävling en uppskattade tävling med dess enkelhet att störst fisk vinner. Då alla har chansen ända in i sista fiskeminuten. Hoppas att det här blir en återkommande tradition till nästa jul
Bookmark and Share

Inga kommentarer: