Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2006-12-29

Rapport från Peter och Daniel


20061229
11:35
Fisket fortsätter att vara på topp utanför Baggerud, idag så var Peter och Daniel ute trollade utanför Baggerud
Dagens fångst blev 5 godkända med ett nytt pb för Daniel 10,1kg, tagen på en VUOKSIRAKSI GRATTIS Daniel !!
Pratade med Fredrik i Team Pike 2000 de hade idag 2st i baljan på 7kg samt 2 returer han sa även att det var väldigt många båtar i området och han tippade att det var ca 100 båtar ute.
Om det blir något fiske imorgon återstår att se, det verkar som om det ska bli blåsigt och enligt SMHI så ska det vara sydliga vindar 8-12 m/s

//Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: