Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2010-07-31

Blåst och regn på Vaeröy

En olycka kommer sällan ensam, först så missade foten fästet i duschen så man blev sängliggandes med en sträckning som heter duga, nu är man på benen igen tack vare Martins Magnussons ordination vila och några Volataren per dag. Och när man äntligen är på benen igen då har det börja blåsa och regna som bara attan, men enligt yr.no så kommer vindarna mojna imorgon kväll.
Och imorgon kväll får vi besök av två kompisar från Örebro, Anders "Jaktia" Jacobson och Palle Göransson så under nästa vecka kommer det fiskas dygnet runt, rapporter kommer.

Även en stor rib på 4.5 ton ser liten ut mot Lofoten
Bookmark and Share

Inga kommentarer: