Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2010-07-27

Hälle och torskfiske

Dag 2
Vi skulle idag satsa helt på hälleflundra men vindarna var lugna så vi körde ner på sydsidan av Vearoy för att dra lite torsk, och resultatet blev ett fåtal torskar med en topp på 16 kg. Sen stack vi upp på norrsidan för att leta hälleflundra men idag var inte "hällegudarna på vår sida. Endast två tappade och fick en hälleflundra model XXXXS. Bättre gick det för Matte "Skräcken" Eriksson som fiskar med i Berras båt han fick idag en hälleflundra på 71.2 kg !! Se mer på Norgebloggen >

Torsk 16 kg

En nöjd Matte "Skräcken" Johansson

Jonas lyfter in en torsk
Bookmark and Share

Inga kommentarer: