Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2008-02-02



Temakväll "Vättern"
Sportfiskarna on tour
Torsdag 7/2 kl 18.30- 21.00 på Platengymnasiet (södra entrén) i Motala Anton Halldén, Länsstyrelsen med aktuellt om Vättern. Björn Blomqvist, skribent och trollingexpert om trolling i Vättern. Aktuella sportfiskefrågor Vätterns trollingklubb och Sportfiskarna. Fritt inträde för medlemmar i Sportfiskarna (tag med medlemskortet!)
övriga 100 kr inklusive medlemskap t o m 08-04-30! Sportfiskarna bjuder på fika!
Vägbeskrivning: Tag av Östermalmsgatan in på Kvarnstensgatan till skolan. Vid frågor kontakta Conny Jacobsson, Vätterns trollingklubb. Telefon: 070-5454977


Är det någon från Örebro som ska med på detta ? Hör av er så kanske vi kan göra sällskap till Motala
/Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: