Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2008-02-26

Lediga platser till Röst v21

Det kom ett mail från Roger Larsson som har 2 lediga platser till Röst v 21

Vi är ett gäng om 10st,de flesta medlemmar i Nora-Gyttorp boende i Nora och Örebro som har bokat på Röst V.21. På grund av avhopp har vi 2 platser lediga.Båtarna och stugorna har plats för 4 personer,så vi vill komma upp i 12 pers. De flesta av oss har varit där förut,en del av oss 3 gånger. Jag själv har varit där 2 gånger och det finns anledning till att man vill återvända.
Kostnaden är 5500:- för båt och stuga.Tillkommer gör båtbensin,resorna och färjan.
Mer info finns på wildwaters hemsida.
Vid intresse kontakta Roger på 0705-226694eller 019-295391 dagtid.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: