Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2008-02-07

Trollingsugen !!




Så här har de senaste veckorna sett ut jobb, jobb, jobb... tom så att man inte hade möjlighet att åka till Motala i kväll. Och sen tillråga på allt så är det Jakt och Fiske på TV4+. Så man blir inte direkt mindre trollingsugen efter att ha sett det.
Hoppas att man får barnvakt så man kan fiska i helgen.
Hittade ett par bilder som jag trodde hade försvunnit i en datakrash för några år sedan. Översta bilden är från 8/6 -97 och det är en lax på 19,2 kg. Och den andra bilden är Morgan Lewins monsterlax från 7/6 -98 vikt 26,5 kg. Båda fiskarna är tagna utanför Landsort. Kul när man hittar bilderna och inser att man har blivit lika många kilon tyngre som åren som gått sedan bilderna togs...
Bookmark and Share

Inga kommentarer: