Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2008-02-17

Temakväll


FÖRELÄSNINGSKVÄLL OM VÄNERN I KARLSKOGA DEN 19 FEB.
Plats Finska föreningens lokal kl.19.00 i Karskoga
-Jarl Svahn, Länsstyrelsen, om bl a fiskbeståndens utveckling i Vänern.
-Björn Blomqvist, skribent, visar och berättar om fångster i Vänern.
-Aktuella sportfiskefrågor med Sportfiskarna, Vänerns Sportfiskeförening och Fiskevårdsföreningen Karlskoga Sportfiskeklubb.
Fritt inträde för medlemmar i Sportfiskarna (tag med medlemskortet!).
Övriga 100 kr inklusive medlemskap t o m 08-04-30!. Sportfiskarna bjuder på fika!
Vägbeskrivning:Från Örebrovägen, sväng vid Statoilmacken (Strömbro) in på Filipstadsvägen och vänster efter järnvägsviadukten. Efter att ha passerat Musikhuset på höger sida ligger Finska föreningens lokal till höger vid en skolgård.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: