Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2010-12-22

Sejrace är fantastiskt roligt.



Jag återuppladdade upp ett klipp från i somras när Jonas, Jaktia-Anders, Palle och jag var och fiskade på Vaeröy. En av kvällarna så stack vi ut på havet med Marcus Eriksson för att leta efter storsejen. Vi letade runt bland "skallarna" på sydsidan av Vaeröy och ganska omgående så hittade vi storsejen vid ett klassiskt ställe, sydspetsen på Storfjellbåen i ut ström. Vi fick under 10 minuter uppleva ett fantastiskt sejrace och nästan allt fick vi på film. Storleken på sejarna låg mellan 12 och 18 kg. Jag har gjort om klippet så det även går att se i HD kvalité. Snacka om att man blir sugen på att åka dit.
Bookmark and Share

4 kommentarer:

Ogge Oginder sa...

Hej Källan!

Kanonbra film som vanligt när det gäller dig och vilken bildkvalite!

God Jul Och Ett Gott Nytt Fiskeår!

Önskar

Ogge

Martin sa...

jag gillar när palle sticker ut hakan under drillen och säger : den här är större än 4 kg - det ger jag mig fan på! :-)

Martin sa...

jag gillar när palle sticker ut hakan under drillen och säger : den här är större än 4 kg - det ger jag mig fan på! :-)

Unknown sa...

Tack Ogge God Jul på dig själv.