Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2010-12-26

Bilder och filmklipp från dagen på Hjälmaren


Här är ett kort filmklipp när Matte och Anders drar borre, tyvärr så blir det ganska brusigt när man använder orginalmicken utan vind/puffskydd.
Matte Trooper drar borre

Hittade ett hål där det högg hela tiden
"Trasselmatte"
Det blev en kall och kylig pimpeltur på Hjälmaren med Jaktia Anders och Matte Trooper. Vi tog färjan från Hampetorp till Vinön sen åkte vi över till andra sidan och tog en promenad ut till "Bryggan". Efter lite letande så fann vi abborren men tyvärr så hittade vi inte den större fisken, men det var årets första pimpeltur så det var kul att känna det ryckte lite i andra ändan. Testade idag en livetjänst från Shoot It Live men tyvärr så har jag Telenor som teleoperatör och de har förmodligen den absolut sämsta täckningen så det var svårt att ladda upp bilder.  Är julledig under den kommande veckan så det blir förmodligen ett par pimpelturer till, är det någon som är sugen att haka på, hör av er.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: