Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2010-12-24

Julafton över för i år

Kecke- och Norellkrok
Nu har alla i familjen somnat och man får tid över att i lugn och ro förbereda lite pimpelfiske. Upptäckte att det var hög tid att putsa pirkarna men upptäcker samtidigt att min låda med krok är borta. Är det någon som vill sälja lite bra Hjälmarkrok så hör av er. Eventuellt så blir det en förmiddagstur imorgon, annars är siktet inställt på söndag då Anders Jacobson och jag ska ut på Hjälmaren.
Hoppas att vi kommer iväg för jag ska testa en helt ny livefunktion på min blogg.

Mäktigt
Blev lite inspirerad av min gode vän Morgan Lewins bloggbild på månen, så i torsdags kväll stack jag ut med kameran i -20 grader och testade ta lite bilder. Man kan undra vad våra grannar tänkte när de såg mig smyga runt i mörkret på baksidan av vårt hus med ett teleobjektiv.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: