Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2010-08-05

Hälleflundrafajt på film

Idag var fisket helt annorlunda jämfört med den senaste veckan, kall nordlig vind gjorde att vi började frysa och vi tappade lite motivation. Det kanske det blir så efter två veckors hårt fiskande, man börjar förmodligen bli lite "mätt" på att fiska. Hela dagen satsade vi på hälleflundra men turen var inte på vår sida, vi tappade fina fiskar som trots stenhårda mothugg simmade vidare.  Imorgon gäller bara en sak "ALL IN" på hälleflundra !
Här är youtubeklippet när Anders drillar sin hittills största flundra.



När vi kom in i hamnen så började en tärna jaga småfisk alldeles nära båten och det gäller att alltid ha kameran redo.
Storfiskare
Bookmark and Share

1 kommentar:

Anonym sa...

Innom tre ar hoppas jag fa se en fullproduktion havsfiskefilm utav dig.
Det ar verkligen skoj att se filmerna.