Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2009-12-23

Kanonfiske på Vättern idag !




Uppdatering 14:00
Vi var flera som inte hade möjlig att hänga med Jonas ut på sjön idag. Och det dröjde inte förrens man fick SMS där det stod HA HA HA HA... Då är det inte svårt lista ut att han idag hade kanonfiske på Vättern. Jonas fick idag med sig med 3 gk laxar(4.0 - 4.1 - 6.6kg)och tappade även flera fina laxar och han returnerade även ett antal fina blanka stora rödingar och öringar, totalt hade han runt 25 kontakter med fisk. Som kronan på verket så avslutades dagen med ett fem hugg....

Jonas åkte idag ut på Vättern själv, och just nu hugger det hela tiden. Laxarna, rödingarna och öringarna slåss om löjorna som släpas efter Jonas båt.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: