Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-01-03

Vänern 20070103



Idag så var jag Sebastian och hans pappa(bilden) ute i området utanför Baggerud men för oss så var det trögt, endast två godkända 3 och 3,7 kg plus någon retur.
Timo hade i sin båt också två godkända 3 och 7,5kg samt en fettfena på ca 7kg plus några returer
Daniel(Borgs Motor) hade tre godkända mellan 3-5 kg och en fettfena och några returer.
Löja verkade vara det som fungerade bäst idag.
Hörde på radion att det var några som fiskat fullt så det verkar som om fisken finns kvar i området utanför Baggrud men att de senaste dagarnas blåsväder har gjort att fisken spridit ut sig.
Om det är någon har tänkt att lägga i vid rampen i Kristienhamn så se upp det var is ända ut till "restaurangen" när vi kom in vid 17 tiden. Isen var inte tjockare än att det gick bra att smyga igenom, men blir det minus grader inatt så kan det bli besvärligt att ta sig ut.
//Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: