Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-01-26

Äntligen !!


Nu var det ett par veckor sedan man var ute på sjön, men på söndag är det äntligen dags.
Då åker Jonas, Jesper och jag till Vänern för att se om man kan hitta laxen/öringen. Vindarna ser riktigt lovande ut för söndagen, enligt SMHI Sydost vridande till Nord 2-6 m/s.
Anders och Timo kommer att vara med i KWS ihelgen, blir det vettiga vindar imorgon och det går att fiska kommer de att rapportera direkt från sjön via mms. Det blir spännande och se om det kommer upp någon mer lax av den kalibern som i veckan togs utanför Anudden. För att peppa upp fiskesuget lite extra så har jag under video/bildspel lagt ut ett bildspel "Trolling på Vättern" klicka in på det för att se en liten rusning...
Skit fiske på alla som ska ut i helgen
//Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: