Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-01-11

Fisk i båten

20070111
Nu var det över en vecka sedan man va ute på sjön. Hoppas att vindarna blir ok till helgen men det verkar svårt att tolka hur det ska blåsa, om man jämför Windfinder och SMHI Så lovar Windfinder lugna vindar på lördag medans SMHI 12-16 m/s.
Och man blir inte minder fiskesugen när man ringer till Janne Atterlöf, som idag är på Vänern utanför Baggerud. På frågan hur det går blir svaret.
- Det är lugnt än så länge, ska precis sätta sista rigg spöt.... F I S K!!!! hör av mig senare..... "klick"

Janne meddelar nu på em att dagens resultat blev 2st laxar 4 och 6kg

/Källan
Bookmark and Share

Inga kommentarer: