Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2012-01-23

Att fiska med barn avslöjar sanningen

Min grabb Felix som är 6,5 år har fått sin första flytoverall och trots att den är ett X antal storlekar för stor (benen var minst 40 cm för långa) så skulle han ut på sjön och prova den direkt. Han har som vanligt svårt att sitta still och vill gärna prata konstant och mitt under fisket och han hade en gåta som han ville jag skulle gissa. - Vad är det som åker och åker och aldrig kommer fram till fisken…… Som vuxen försöker man tänka och få fram ett logiskt svar, men svaret var mycket enkelt och kanske inte det man ville höra. - Pappa!! svarade han med ett underbart skratt som hördes över hela isen.


Bookmark and Share