Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2011-12-31

Nyårsfiske på Vättern

Fiskeåret 2011 avslutades med en härlig trollingtur på Vättern med Mattias "Trooper" Pettersson. Dagen startade med att batteriet var urladdat när vi kom ner till hamnen i Granvik. Men vi fick hjälp av Micke Medin i Team Kingsize som var vänlig och lånade ut lite ström så motorn kunde hoppa igång. Vi fiskade bara halv dag för vi lovat våra familjerna att vi skulle vara hemma i tid (för en gångs skull) till nyårs firadandet. Resultatet blev en vacker öring på ca 55 cm som fick friheten åter för växa sig stor.

Gott nytt år alla fiskevänner!

Team Fettfena i soluppgång
Vacker Vätternöring
Mattias "kittar" om
En Fettfena i 38 knop
Martin Engström med lillbåten utanför Huvudön


Bookmark and Share

Inga kommentarer: