Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2011-12-23

Bigcatch och Lofoten Vaeröy brygge förvärvar Wildwater Fishing´s Norgeverksamhet.

P r e s s r e l e a s e
Lofoten Vaeröy Brygge AS i samarbete med Bigcatch AB förvärvar Wildwater Fishing AB:s Norgeverksamhet.  Lofoten Vaeröy Brygge AS  tillsammans med Bigcatch AB har den 22 december förvärvat Wildwater Fishing AB:s Norgeverksamhet. Köpet innebär att samtliga Wildwater gäster under 2012 är välkomna till Lofoten Vaeröy Brygge. Lofoten Vaeröy Brygge har med köpet bla tillgång till ytterligare 4 st uthyrningsbåtar.
Bigcatch AB övertar nu även huvudansvaret för bokningar. Per Lundberg och Lars Hedberg från Wildwater Fishing kommer under avtalstid och via ett samarbetsavtal med Bigcatch boka Norgeresenärer till Vaeröy samt även guida hugade sportfiskare i en av Norgefiskets huvudarenor, Vaeröy.

För mer information hänvisas till företagens respektive hemsidor eller till undertecknade.

Lofoten Vaeröy Brygge AS, Paal Arnesen   Tel: +47 924 11 446 eller www.lvb.no
Bigcatch AB, Kristian Keskitalo Tel: +46 70 331 64 40 eller www.bigcatch.se
Wildwater Fishing AB, Per Lundberg  Tel: +46 70 180 02 01 eller www.wildwater.se

Bookmark and Share