Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2011-11-05

Fiske med Kåberg och Wennerström

Nu är det höst på riktigt... Trots att jag försökt skjuta på hösten in i det längsta så är bara att inse fakta. När man börjar fiska efter lunch så hinner man inte många kast innan det blir mörkt. Dagen började i sommarstugan med att Felix och jag stod några timmar vid stranden och kastade efter gädda. Sen under eftermiddagen blev fiske tillsammans med några från Örebro Hockey, Emil Kåberg och Peter "Pekka" Wennerström. Fiskeresultatet var kanske inte någon höjdare endast några smågäddor samt några abborrar. Sist jag fiskade i den här sjön var för ca fyra år sedan och då var förhållandet helt annorlunda och fick vi massor med fina gäddor på några timmar.
Felix tror att han har hugg !
Hej då, simma tillbaka och bli stor
Nej Emil det är inte fel på prylarna, det är gäddorna som inte vill hugga.

Bookmark and Share

Inga kommentarer: