Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2011-11-19

Trollingdag på Vättern

Då var man hemma efter en kul dag på sjön. Vi fick tre fiskar, en tomtefärgad röding, en lax som var för liten och en fin öring. Som gast i båten idag så hade jag med mig Pär Edblom från Örebro Hockey som efter gårdagens förlust mot Malmö tröstade sig med dra en stark och stridbar öring 3,2 kg.
Vi utgick från Granvik och fiskade oss söderut förbi Karlsborg, som vanligt så var det mängder med betesfisk på lodet. Nu är det bara att invända att laxstimmen som simmar på östra sidan upptäcker att det även finns mat utanför Karlsborg.
Imorgon tänkte jag skriva ett inlägg hur man kan få ut intressant information från vissa bloggar, det går t o m att få reda på exakta positionen vart fisket varit bra. Framför är det den som bloggar direkt på sjön som lämnar fina spår efter sig vår underbara cyberrymd.


I veckan kom ett paket med ABU´s nya Ambassdeur 7000 Salmon Special LC 

Bookmark and Share

Inga kommentarer: