Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2009-11-25

Uppdatering Jullaxen 2009

Hej!
Efter noga övervägande har det beslutats att det är fullt på startlistan när det är 35. Alltså finns det en plats kvar, först till kvarn gäller. Vi blir 35 st startande team. Det har varit ett otroligt drag i år runt jullaxen. Jätte kul!!! Det kommer att finnas en reservlista att boka upp sig på, om intresse finns.
Hälsningar
Janne Atterlöf/ Team Fettfena
fettfena@hotmail.com

Team Fettfena/Falkon
Team Holen/Tallkotte
Team Whisky
Team Full Frys
Fiskeguiden i Värmland AB
Team No shit on the dragon
Team Svartå
Team Trooper/Kimma
Team Kingsize
Team Borgs Motor
Team Duo
Team Axelsson / BOFAB
Team Berras Berra Mård & Robban Andén
Team Vidarssafir
Team Hökens Trollingcharter
Team Rini
Team Sportfiske Akademin Forshaga
Team Sportfiske guide Patrik Lindström
Team Eka
Team Kilsviken
Team Arto
Team Mr cap/joto
Team Maja
Team Pike 2000 Örebro
Team Double Trouble
Team Rolls-Royce
Team Lersten
Team ABU-trolling
Team Gigant
Team gladiator
Team Vidars Degerfors
Team T.O.P.P
Team Gösan
Team JK

Sponsorer
Berras sportfiske Gävle/
Jaktia Örebro/
Vidars Fiske o. Kläder/
CWC /
VK finland/
Wildwater
Baggerud
Sporting Örebro
Bookmark and Share

Inga kommentarer: