Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2009-06-08

Ny sida Mer Lax I Vättern

Nu har Mer lax i Vättern nya hemsida sett dagens ljus. Sidan kommer bla innehålla en nyhetsblogg och den kommer att uppdateras med tex nyheter om laxfisket/isättningar i Vättern. Dessutom kommer det inom snar framtid finnas ett forum där man skicka in fiskerapporter, läsa och skriva inlägg i forumet.

Forumet är endast tillgängligt för de som betalat in till Mer Lax i Vättern 2009.

Besök sidan och framför allt var med och bidra
Till er andra bloggare ute i landet sprid denna information vidare.

Citat från Morgan Lewins blogg
Med tanke på vad vi bränner på båtar, elektronik, utrustning, beten och inte minst bensin så är 300:- inte mycket. För vad ska vi med alla prylar till om det inte finns någon fisk att fånga...
Bookmark and Share

Inga kommentarer: