Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2008-11-16

Idag så blev det Vättern


Idag så var det inte meningen att det skulle bli fiske det skulle vara blåsigt som f-n. Men jag åkte ner till Jonas på morgonen för att se och känna vinden på närmre håll. Det blev en stunds övervägande men så bestämde vi oss för att dra till Granvik. Vindarna var från väst och trots att det låg en bit över 10 m/s så var det ganska lungnt utanför Huvudön där vi la den mesta tiden idag. Fisket verkade vara trögt överlag idag vi hade några returer samt två godkända fiskar med oss hem i baljan.


Jonas med en godkänd lax


En öring strax under 60


Jonas stolt över liten röding


Mr Åberg fångad på bild




Hade lite lekstuga med kameran och fotograferade okända båtar som idag trollade utanför Granvik. Hör av er om ni känner igen er själva så skickar jag bilderna.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: