Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-12-23

Vinnare Jul Laxen 2007



Ett mail från Janne Atterlöf ang tävlingen

GRATTIS TILL ALLA VINNANDE TEAM!

Jag vill tacka alla ni som var med:
Sponsorerna: Berras Sportfiske, Jaktia Östlunds, Navpoint, Marin och Fritid Örebro/Laxå och Baggeruds Sportfiske Camp för superfina priser till vinnarna! Utan er hade det inte varit möjligt! Dessutom kommer 1.200 kronor att sättas in på Laxfond Vänern!!!!
Alla Team som kom: Vi var hela 32 stycken! KUL!
Framför också mitt tack till Ingemar och Annelie för ett enormt varmt välkomnande och ert arbete under dagen var helt fantastiskt! Tack!
Tyvärr handlade den 23:e mest om telefonsamtal som rörde nykterheten på sjön under tävlingsdagen. Det har överskuggat, vad jag tyckte, en trevlig fisketävling.
Jag har talat med de som de berör under dagen och det är verkligen beklagligt att det blev såhär.
-Nästa år kommer det att bli en tävlingsledning med ett antal teamrepresentanter (som sammankallas vid eventuella diskussioner/problem).
-Det kommer att vara NOLL-tolerans på alkohol på sjön. Vilket borde vara en självklarhet för oss alla!!!
Föslag till förbättringar/ändringar tas gärna emot. Skicka mail på fettfena@hotmail.com eller ring mig på tel: 0768- 79 79 00
Jag hade väldigt trevliga dagar och jag ser fram emot att få fightas om titeln i nästa års jullax!
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!
Hälsningar Janne Atterlöf/ Team Fettfena


Resultat
1 TEAM PILL & PULL lax 8.4 kg
2 TEAM PILL & PULL lax 7,02 kg
3 TEAM BÄLINGE
4 TEAM MARRE
Bookmark and Share

Inga kommentarer: