Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-12-17

Brev från Janne Atterlöf ang Jul Laxen 2007

Hej!
Här kommer mer viktig info inför helgen
Jag har förstått att det kommer att komma en hel del team till Jullaxen. KUL! Det ser dessutom ut som att vädret blir bra, med ok vindar.
Jag vill bara förtydliga lite granna.... Det här en "kompis"-tävling. Det finns alltså inte någon tävlingsledning i ordets bemärkelse. Utan vi utgår från eget ansvar och respekt för varandra!
Det finns ju som alla vet bara en ramp i Baggerud, och vi kommer att lysa upp med marschaler och eld, för att underlätta upptagande och i sättande av båtarna.
Det vore önskvärt om ni som team kan rigga upp på planen uppe vid campingen, så att det inte blir några "proppar" på vägen ned, med båtar som inte är klara.
Vi får hjälpa varandra så gott det går för att det ska gå så smidigt som möjligt under dagen. Tack på förhand!
Jag kommer att vara där ifrån torsdag kväll, så ni når mig på tel: 0768- 79 79 00
Tävlingsregler och information Se här
best regards Janne Atterlof
Bookmark and Share

Inga kommentarer: