Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-12-11

JUL LAXEN 2007


Janne Atterlöf vill påminna om Jul Laxen 2007
-Tid: lördagen 22 december
-Plats: Baggerud
-Kostnad: 200 kr/båt. Läggs i brevlådan vid bommen, märkt med teamnamn, Jullaxen 2007 samt ett mobilnummer
-OBS! Separat brevlåda för rampavgift!!!!
-Anmälan: Sker på plats
-Tillåtet att tävla ensam
-FRI start på morgonen
-VHF radiotrafik sker på kanal 72 PR radio på kanal 10
-Invägning: 15.30(vid många startande senareläggs ev. invägning, så att alla hinner få upp båtarna)
-Fiskeregler för Vänern och STM gäller.
TÄVLINGEN SKER PÅ EGET ANSVAR!
-Pris: Störst/tyngst lax eller öring vinner. Även 2:a, 3:e och 4:e pris!!!!
Vinnaren kammar hem kontantpotten, minus 20 % som doneras till "Laxfond Vänern".
Insättningen redovisas på Stefan Källströms blogg. Övriga priser sponsas av: Berras Sportfiske, Baggeruds sportfiskecamp och Jaktia Östlunds. Övernattning på campen i Baggerud: Kontakta Ingemar Johansson 0551- 400 29. Det vore trevligt om så många som möjligt kom på fredagen. Käka lite, snacka fiske i goda "konkurrenters" sällskap.
Hör av er till Janne Atterlöf på telefon: 019- 611 72 79 eller maila fettfena@hotmail.com
Bookmark and Share

Inga kommentarer: