Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-08-14

Jonas båt återfunnen


Ett mail från en glad Jonas
-Nu är min båt, Uttern 4300, som blev stulen när Stefan och jag befann oss på Röst, återfunnen, tackvare tips från Johan Hesse som talat med Göran Borg (Borgs Motor). Båten återfanns mellan Ekenäs och Ösnaviken, uppkörd i vassen. Efter samtal med polisen, som just idag var påväg ut för att bogsera iland en "upphittad" båt så kunde vi tillsammans konstatera tack vare signalement att det var min båt som skulle bogseras iland. Vi möttes upp vid rampen i Hammar, där polisen återlämnade båten till dess rättmätige ägare. Tyvärr saknades viss utrustning i båten bla propellern, men det mesta har kommit hem.
Jonas Svensson
Bookmark and Share

Inga kommentarer: