Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-08-06

E F T E R L Y S N I N G ! ! !


När jag och Jonas befann oss på Röst under förra veckan så blev Jonas båt stulen natten mellan 29 och 30 juli vid sin brygga i Hammar. Båten är en Uttern 4300(-89) med med Styrpulpit, motorn är en Yamaha 20hk två takt(-90). Båten är utrustad med 2 riggfästen till Easytroll, 4 st rostfria spöhållare bak, 3st rostfria spöhållare på babord resp styrbord i fören finns ett fäste för trollingmast, på pulpiten sitter det två fästen för ekolod och GPS(båda av märket Lowrance) Är det någon som sett, hört eller vet något hör av er till Jonas 070-6575395 eller mig Stefan 0707-355306
Bookmark and Share

Inga kommentarer: