Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2011-01-14

Bloggen som Iphone app ?


Hinner man aldrig fiska så får man pyssla med annat som är kul men ändå har en liten koppling till fiske som tex digitalamedier. Just nu så testar jag att göra en Iphoneapp som är kopplat till min blogg. Om nån är intresserad hur den kommer att fungera så kan man klicka in på den här Länken>  Där finns en Iphonesimulator som man kan klicka på och se en animering på hur appen är tänkt att fungera. Nu vet jag inte om jag kommer att publicera och ta fram en färdig app. Det kostar några några kronor att lägga ut den i appstore, men det är kul att testa möjligheterna.
Bookmark and Share

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag lovar att köpa den!