Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2010-09-23

LAXGODIS

Igår kom brevbäraren med en låda med den senaste Mer Lax i Vättern vobblern. Dock inte enbart bara för mitt eget bruk utan jag skulle leverera den till Jaktia Östlunds, Örebro. Nytt är att man kan även bidra med pengar till MLiV genom att köpa den butik. I år kommer det att vara två butiker (Jaktia Östlunds Örebro och Olssons Fiske i Tibro) som kommer att ha ett begränsat antal vobbler på hyllan. Det är bara att fråga personalen efter Mer Lax i Vättern vobblern så ordnar de fram den. Priset man betalar är minst 100 kr/st. (Man kan om man vill välja att betala mer) OBS! Olssons fiske kommer förhoppningsvis om Posten sköter sitt ha den i butik imorgon fredag eller senast på måndag. Antalet vobbler är begränsat så det är först till kvarn som gäller.

Bookmark and Share

Inga kommentarer: