Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2010-09-19

Flugfiske idag

Idag har jag gjort något som jag inte gjort på minst 10 år, flugfiskat! Kristian ringde och frågade om jag skulle hänga med, självklart för nu börjar man bli riktigt fiskesugen. Vi bestämde att vi skulle mötas i Villingsberg runt 16 tiden. Nu var det vara att leta på flugfiskeprylarna i fiskeförrådet, men var var min Looprulle och spö ? Har ett svagt minne av att någon har lånat det av mig men kommer f-n inte ihåg vem..... Känner någon på sig att du för länge sedan lånat det av mig så hoppas jag att det gett många lyckliga stunder med stora fiskar. Tyvärr så var fisket inte på topp idag för den fisk som nappade vill inte följa med till håven utan lossade efter några sekunder och simmade vidare.
Kristian tar i så han nästan tappar framtänderna
Bara ett kast till....
Bookmark and Share

Inga kommentarer: