Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2010-06-30

Jiggfiske

Vilken underbar kväll det var igår! Den stora matabborren lyste med sin frånvaro och det var bara den mindre abborren som var huggvillig. Men det var en jäkligt kul kväll med några av mina arbetskamrater från Nerikes Allehanda.


Surte och Mats med bossen Stefan till höger som tittar avundsjukt på Surtes abborrar


Surte in action, han var den av oss som drog mest fisk


Mats "snickarn" hade många storys att berätta bla har nyligen upptäckt att han under 20 års tid sjungit fel text till Bryan Adams - Summer of 69 "I got my first real sexdream" men det ska väl vara "I got my first real six-string eller ??!!" Lägg märke till den snygga fiskehatten!


Poppern ratades helt igår.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: