Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2009-05-11

Oj va lite fiske det blir

För mig verkar den här våren bli den sämsta fiskevåren någonsin. I år har fokus hamnat på helt andra saker som vårt hus och vår dotter Elsa som nu är snart 2 månader. De fisketurer som hunnits kan man räkna på ena handen och med mycket mycket klent resultat. Men för att hålla lite liv i bloggen så lägger jag ut lite sköna bilder.


Felix fiskar i Jonas mörtsump med gott resultat, det här tycker han är hur kul som helst.


Man längtar ut på sjön när man ser en sådan här bild


Felix 3,5 år är med och vill testa på jerkfiske, själv får man inte röra spöt förutom när man ska kasta ut.


Farsan med sin största gädda någonsin


På väg in i Spikens hamn efter en fisk-tröstlös dag på sjön.


Farsan sover gott lutat mot riggen


Naven i morgonljuset
Bookmark and Share

Inga kommentarer: