Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2008-12-27

Summering av dagen

Jonas och jag trotsade kylan och stack till Baggerud som verkar vara en av de få ramper runt Vänern som är fri från is. Det var rätt kyligt när vi satte i men det det värmde på när laxen började hugga. Dagens resultat 3 lax med hem i baljan plus ett antal returer.

Jonas är alltid på hugget

Bästa löjhuvudet var Glow Ghost Shrimp

Med STORA siklöjor(14-18 cm) det fungerade bäst för oss idag



Här blir vi betraktade i kikaren av några som sitter inne i värmen och väntar på hugg.

Laxarna i Vänern verkar kunna läsa för den här ville de inte ha...

Team King <´))))>< Size gled förbi oss och klippte till med en fet vildlax på +9 kg

Solnedgång
Bookmark and Share

Inga kommentarer: