Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2008-12-14

REKOMMENDATIONER INFÖR JUL LAXEN

Information från Janne Fettfena Atterlöf

- Starta gärna rampningen tidigt.

- Stå ej på nedre parkeringen och plocka i ordning båten, rodda klart uppe vid campingen innan du kör ner.

- Är du gäst i någons båt ställ din bil uppe på stora parkeringen.

- Du som ”boar” i din båt på natten nere vid rampen alternativt i stugorna på väg ner, se till att du är först i kön, annars blir du sist.

- Tag hänsyn till varandra på sjön och vid ramp/parkering

- Vid upptagning tag kö i led.

- Håll koll på nät, just nu är det massor av nät, de börjar strax norr om Baggerud ända ner till Kilsudde

- SKITFISKE på er alla, önskar tävlingskommiten


Tävlingsledning:
Christer Nordh: Team Nööörd
Peter Fallkvist: Team Marin o Fritid Verado
Patrik Lindström: Team Lindström
Kjelle Bengtsson: Team Bälinge

Jullaxens sponsorer 2008
Berras sportfiske
Marin o Fritid Laxå/Örebro
Jaktia/Örebro
CWC
WildWater
Baggeruds Camping
Toppskallar
VK/Finland
Leos Jakt o Fiske/Kumla


Enligt tillförlitliga rykten kommer kustbevakning vara i Baggerud på ett eller annat sätt under lördagen

best regards Janne Atterlof
Bookmark and Share

Inga kommentarer: