Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2008-09-06

Forum för trollare

Efter som att det verkar dröja med att starta en trollingklubb i Örebro så har Mattias "Trooper" lagt upp ett forum för oss trollare i Örebro regionen (men inget hinder om du är från någon annan del av vårt avlånga land) målet med forumet är att på sikt starta en trollingklubb i Örebro http://neriketrolling.forum24.se Du måste registrera dig om du vill kunna läsa och skriva i forumet "Trollingfiske och allt som där till" där du kan se bla Rapporter, Tips/trix köp, sälj, kontaktinfo mm mm. När du registerar dig så ange ditt namn och vilken stad du/ni kommer ifrån, när ni gjort det gå in under kontaktinfo och lägg upp nån bild. Vi ses på Forumet.
Bookmark and Share

Inga kommentarer: