Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2007-05-20

Idag fick guiden själv drilla


Idag blev det inget fiske, fotbollen var viktigare, ÖSK tog emot Malmö FF. Ringde till Jesper och farsan och båda var inte sena på att hänga med. I halvtid ringer Kristian Keskitalo, och berättar att han hade idag fått en Hälleflundra som mätte 180 cm. Nu returnerade fisken men innan så blev den mätt och märkt. Kristian säger att enligt längd/vikt tabell för hälleflundra pekar en längd över 180 cm på en vikt över 80 kilo och det innebar ett nytt person bästa för Kristian! Grattis
Läs mer här på Wildwaters hemsida
Hur lätt blir det då att följa matchen nu vill man bara sticka till Röst
Nåväl nu va det på håret att ÖSK fick stryk men sista chansen tog ÖSK när man under en hörna skickade upp målvaken Richard Richardsson(i sin allsvenska hemmadebut)och han nickade in kvitteringen 1-1.....
Bookmark and Share

Inga kommentarer: