Läs om mitt fiske

Hej alla fiskevänner!
Nuförtiden skriver jag väldigt sällan på den sidan utan jag hänvisar till rapalaproguide.se där jag skriver om mitt fiske

2010-01-04

Sexan kom den oxå

Summering från Jonas
Lax nummer sex den kom oxå men den var strax under 60 cm, Jonas säger att fisket var otroligt bra idag och det var flera andra team som fiskade i samma område som hade godkända laxar med sig i land. Laxhugg varvades av fina rödingar och de flesta fiskarna föll som vanligt för Jonas favoritbete, Anchovy Kripple i färgen silverkrom. Och bästa fiskedjupet var runt 10 meter.
En av laxarna var märkt med numret SLR99487 Jonas och Göran ska anmäla in den till Sötvattenslaboratoriet så får vi veta vart och när den är utsatt.
Viktig information till dig som har fått eller om du får fisk som är märkt GLÖM inte att rapportera in den på till Sötvattenslaboratoriet
Bookmark and Share

Inga kommentarer: